آ
-
آموزش ایمن سازی در مقابل استرس
مقایسه اثربخشی برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری و برنامه آموزش ایمنسازی در مقابل استرس بر تکانشگری نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 1-18]
-
آموزش جایگزین پرخاشگری
مقایسه اثربخشی برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری و برنامه آموزش ایمنسازی در مقابل استرس بر تکانشگری نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 1-18]
-
آموزش خودمتمایزسازی
اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی بر پریشانی روانشناختی و سازگاری اجتماعی نوجوانان طلاق [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 103-117]
-
آموزش سازگاری اجتماعی
تدوین برنامه آموزشی سازگاری اجتماعی و اثربخشی آن بر میزان قلدری دانش آموزان پسر [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 43-58]
ا
-
اجتماعی اجتماعی
نقش قدردانی در عملکرد تحصیلی و رضایت از زندگی با میانجی گری حمایت اجتماعی والدین، اساتید و همکلاسی ها [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 23-42]
-
احساس آنومی
مطالعه رفتارهای وندالیستی دانشجویان و برخی از عوامل مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان) [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 77-94]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 45-60]
-
اخلاق پولی
عوامل مؤثر بر تمایل به گزارشگری مالی متقلبانه و نقش اخلاق پولی و تعهد اخلاقی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 61-78]
-
اضطراب اجتماعی
نقش پیشبینی کنندگیِ باورهای فراشناختی، ذهن آگاهی و ترس از ارزیابی منفی در اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 51-68]
-
اضطراب مرگ
نقش متمایز کننده معنویت و حمایت اجتماعی در سلامت روان و اضطراب مرگ سالمندان [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-22]
-
افکار خودکشی
افکار خودکشی در دانشآموزان پسر: نقش خودپنداره، عزتنفس و بهزیستی اجتماعی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-16]
-
انگیزه لذتجویانه
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 69-86]
ب
-
باورهای فراشناختی
نقش پیشبینی کنندگیِ باورهای فراشناختی، ذهن آگاهی و ترس از ارزیابی منفی در اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 51-68]
-
بهزیستی اجتماعی
مقایسه گذشت، پرخاشگری و بهزیستی اجتماعی در افراد سالم و مبتلایان به هراس اجتماعی و خودشیفتگی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 109-127]
-
بهزیستی روانشناختی
تحلیل وضعیت فساد اداری براساس سلامت روان با نقش میانجی گری بهزیستی روانشناختی (مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 17-32]
پ
-
پایایی
بررسی مشخصههای روانسنجی مقیاس تجربه تعامل فرا اجتماعی در نمونه دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 17-44]
-
پایبندی به ارزشها
مطالعه رفتارهای وندالیستی دانشجویان و برخی از عوامل مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان) [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 77-94]
-
پذیرش و تعهد
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 45-60]
-
پرخاشگری
مقایسه گذشت، پرخاشگری و بهزیستی اجتماعی در افراد سالم و مبتلایان به هراس اجتماعی و خودشیفتگی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 109-127]
-
پریشانی روانشناختی
اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی بر پریشانی روانشناختی و سازگاری اجتماعی نوجوانان طلاق [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 103-117]
-
پیشرفت تحصیلی
مدل یابی پیشرفت تحصیلی براساس ترتیب تولد با میانجی گری هوش معنوی، مهارت های اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-36]
ت
-
تجربه تعامل فرا اجتماعی
بررسی مشخصههای روانسنجی مقیاس تجربه تعامل فرا اجتماعی در نمونه دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 17-44]
-
ترتیب تولد
مدل یابی پیشرفت تحصیلی براساس ترتیب تولد با میانجی گری هوش معنوی، مهارت های اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-36]
-
ترس از ارزیابی منفی
نقش پیشبینی کنندگیِ باورهای فراشناختی، ذهن آگاهی و ترس از ارزیابی منفی در اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 51-68]
-
تصمیمگیری اقتصادی
تاثیر همرنگیِاجتماعی بر تصمیمگیری در موقعیت ریسک و عدمقطعیت دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-16]
-
تصمیمگیری خانواده
نقش کودکان در فرایند تصمیم گیری خرید خانواده ها [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 37-54]
-
تعاملات اجتماعی
مقایسه سرمایه روانشناختی و تعامل اجتماعی در ساکنین مجتمعهای مسکونی با و بدون ویژگی کالبدی1 [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 111-131]
-
تعهد اخلاقی
عوامل مؤثر بر تمایل به گزارشگری مالی متقلبانه و نقش اخلاق پولی و تعهد اخلاقی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 61-78]
-
تکانشگری
مقایسه اثربخشی برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری و برنامه آموزش ایمنسازی در مقابل استرس بر تکانشگری نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 1-18]
-
تمایلات رفتاری
عوامل مؤثر بر تمایل به گزارشگری مالی متقلبانه و نقش اخلاق پولی و تعهد اخلاقی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 61-78]
ج
-
جریان سیاسی
رابطه صفات شخصیتی در مدل شش عاملی شخصیت (هگزاکو) با نگرش سیاسی شهروندان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 59-76]
-
جنس
مقایسه میزان سرمایهی اجتماعی دانشآموزان نوجوان شهر تهران: نقش جنس [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 79-92]
ح
-
حسابداری رفتاری
عوامل مؤثر بر تمایل به گزارشگری مالی متقلبانه و نقش اخلاق پولی و تعهد اخلاقی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 61-78]
-
حس قدرت شخصی
نقش عدم اطمینان، عزت نفس، حس قدرت شخصی و محرومیت نسبی شخصی در مادی گرایی دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 93-110]
-
حمایت اجتماعی
نقش متمایز کننده معنویت و حمایت اجتماعی در سلامت روان و اضطراب مرگ سالمندان [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-22]
-
حمایت اجتماعی
مدل یابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی و سبک های هویت با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 79-90]
خ
-
خردمندی
بررسی مدل علی خردمندی: تبیین اثر شخصیت و خودکارآمدی مقابله [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 33-50]
-
خرید آنی آنلاین
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 69-86]
-
خلاقیت
مدل یابی پیشرفت تحصیلی براساس ترتیب تولد با میانجی گری هوش معنوی، مهارت های اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-36]
-
خودپنداره
افکار خودکشی در دانشآموزان پسر: نقش خودپنداره، عزتنفس و بهزیستی اجتماعی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-16]
-
خودشیفتگی
مقایسه گذشت، پرخاشگری و بهزیستی اجتماعی در افراد سالم و مبتلایان به هراس اجتماعی و خودشیفتگی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 109-127]
-
خودکارآمدی مقابله
بررسی مدل علی خردمندی: تبیین اثر شخصیت و خودکارآمدی مقابله [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 33-50]
-
خیانت
پیشبینی گرایش به خیانت بر اساس ویژگیهای شخصیتی و سبک های دلبستگی در افراد متأهل [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 87-102]
د
-
دانش آموزان
مقایسه میزان سرمایهی اجتماعی دانشآموزان نوجوان شهر تهران: نقش جنس [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 79-92]
-
دانشآموزان پسر
افکار خودکشی در دانشآموزان پسر: نقش خودپنداره، عزتنفس و بهزیستی اجتماعی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-16]
-
دانش آموزان پسر
تدوین برنامه آموزشی سازگاری اجتماعی و اثربخشی آن بر میزان قلدری دانش آموزان پسر [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 43-58]
-
دانشجویان
نقش عدم اطمینان، عزت نفس، حس قدرت شخصی و محرومیت نسبی شخصی در مادی گرایی دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 93-110]
-
دانشگاه محقق اردبیلی
تحلیل وضعیت فساد اداری براساس سلامت روان با نقش میانجی گری بهزیستی روانشناختی (مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 17-32]
-
دوره دوم متوسطه
تدوین برنامه آموزشی سازگاری اجتماعی و اثربخشی آن بر میزان قلدری دانش آموزان پسر [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 43-58]
ذ
-
ذهن آگاهی
نقش پیشبینی کنندگیِ باورهای فراشناختی، ذهن آگاهی و ترس از ارزیابی منفی در اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 51-68]
ر
-
رضایت از زندگی
نقش قدردانی در عملکرد تحصیلی و رضایت از زندگی با میانجی گری حمایت اجتماعی والدین، اساتید و همکلاسی ها [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 23-42]
-
رفتار جامعه پسند
طراحی برنامه مهارت های همدلی مبتنی بر شناخت اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر رفتار جامعه پسند کارکنان خدمات فرودگاهی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 117-131]
-
رفتارهای وندالیستی
مطالعه رفتارهای وندالیستی دانشجویان و برخی از عوامل مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان) [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 77-94]
-
رگرسیون ترتیبی
نقش کودکان در فرایند تصمیم گیری خرید خانواده ها [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 37-54]
-
روایی
بررسی مشخصههای روانسنجی مقیاس تجربه تعامل فرا اجتماعی در نمونه دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 17-44]
س
-
ساختار کالبدی
مقایسه سرمایه روانشناختی و تعامل اجتماعی در ساکنین مجتمعهای مسکونی با و بدون ویژگی کالبدی1 [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 111-131]
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی بر پریشانی روانشناختی و سازگاری اجتماعی نوجوانان طلاق [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 103-117]
-
سازگاری اجتماعی
مدل یابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی و سبک های هویت با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 79-90]
-
سالمندی
نقش متمایز کننده معنویت و حمایت اجتماعی در سلامت روان و اضطراب مرگ سالمندان [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-22]
-
سبکهای دلبستگی
پیشبینی گرایش به خیانت بر اساس ویژگیهای شخصیتی و سبک های دلبستگی در افراد متأهل [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 87-102]
-
سبک هویتی
مدل یابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی و سبک های هویت با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 79-90]
-
سرمایه اجتماعی
مقایسه میزان سرمایهی اجتماعی دانشآموزان نوجوان شهر تهران: نقش جنس [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 79-92]
-
سرمایه روانشناختی
مقایسه سرمایه روانشناختی و تعامل اجتماعی در ساکنین مجتمعهای مسکونی با و بدون ویژگی کالبدی1 [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 111-131]
-
سرمایهگذاری جمعی اجتماعی
مدلی نوین درباره نقش سرمایهگذاری نرم اجتماعی بر عملکرد معلمان: مطالعه موردی رابطه سرمایه-گذاری جمعی اجتماعی با سرمایهگذاری جمعی عاطفی و عملکرد [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 95-116]
-
سرمایهگذاری جمعی عاطفی
مدلی نوین درباره نقش سرمایهگذاری نرم اجتماعی بر عملکرد معلمان: مطالعه موردی رابطه سرمایه-گذاری جمعی اجتماعی با سرمایهگذاری جمعی عاطفی و عملکرد [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 95-116]
-
سلامت اجتماعی
افکار خودکشی در دانشآموزان پسر: نقش خودپنداره، عزتنفس و بهزیستی اجتماعی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-16]
-
سلامت روان
نقش متمایز کننده معنویت و حمایت اجتماعی در سلامت روان و اضطراب مرگ سالمندان [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-22]
-
سلامت روان
تحلیل وضعیت فساد اداری براساس سلامت روان با نقش میانجی گری بهزیستی روانشناختی (مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 17-32]
-
سن و جنسیت
نقش کودکان در فرایند تصمیم گیری خرید خانواده ها [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 37-54]
-
سوگیریها و خطاهای شناختی
تاثیر همرنگیِاجتماعی بر تصمیمگیری در موقعیت ریسک و عدمقطعیت دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-16]
ش
-
شخصیت
بررسی مدل علی خردمندی: تبیین اثر شخصیت و خودکارآمدی مقابله [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 33-50]
-
شخصیت
پیش بینی مولفه های عشق ورزی بر اساس ویژگی های شخصیتی مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 99-108]
-
شش عامل شخصیت
رابطه صفات شخصیتی در مدل شش عاملی شخصیت (هگزاکو) با نگرش سیاسی شهروندان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 59-76]
-
شناخت اجتماعی
طراحی برنامه مهارت های همدلی مبتنی بر شناخت اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر رفتار جامعه پسند کارکنان خدمات فرودگاهی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 117-131]
ص
-
صفات شخصیتی
رابطه صفات شخصیتی در مدل شش عاملی شخصیت (هگزاکو) با نگرش سیاسی شهروندان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 59-76]
ط
-
طبقه کالا
نقش کودکان در فرایند تصمیم گیری خرید خانواده ها [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 37-54]
ع
-
عدم اطمینان
نقش عدم اطمینان، عزت نفس، حس قدرت شخصی و محرومیت نسبی شخصی در مادی گرایی دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 93-110]
-
عزتنفس
افکار خودکشی در دانشآموزان پسر: نقش خودپنداره، عزتنفس و بهزیستی اجتماعی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-16]
-
عزت نفس
نقش عدم اطمینان، عزت نفس، حس قدرت شخصی و محرومیت نسبی شخصی در مادی گرایی دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 93-110]
-
عشق
پیش بینی مولفه های عشق ورزی بر اساس ویژگی های شخصیتی مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 99-108]
-
عقلانیت محدود شده
تاثیر همرنگیِاجتماعی بر تصمیمگیری در موقعیت ریسک و عدمقطعیت دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-16]
-
علاقهاجتماعیدرمانی
تدوین برنامه علاقه اجتماعی درمانی و ارزیابی اثربخشی آن بر رفتارهای قلدری و قربانی نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 55-78]
-
عملکرد تحصیلی
نقش قدردانی در عملکرد تحصیلی و رضایت از زندگی با میانجی گری حمایت اجتماعی والدین، اساتید و همکلاسی ها [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 23-42]
-
عملکرد شغلی
مدلی نوین درباره نقش سرمایهگذاری نرم اجتماعی بر عملکرد معلمان: مطالعه موردی رابطه سرمایه-گذاری جمعی اجتماعی با سرمایهگذاری جمعی عاطفی و عملکرد [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 95-116]
ف
-
فساد اداری
تحلیل وضعیت فساد اداری براساس سلامت روان با نقش میانجی گری بهزیستی روانشناختی (مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 17-32]
ق
-
قدردانی
نقش قدردانی در عملکرد تحصیلی و رضایت از زندگی با میانجی گری حمایت اجتماعی والدین، اساتید و همکلاسی ها [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 23-42]
-
قلدر
تدوین برنامه علاقه اجتماعی درمانی و ارزیابی اثربخشی آن بر رفتارهای قلدری و قربانی نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 55-78]
-
قلدری
تدوین برنامه آموزشی سازگاری اجتماعی و اثربخشی آن بر میزان قلدری دانش آموزان پسر [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 43-58]
ک
-
کارکنان
تحلیل وضعیت فساد اداری براساس سلامت روان با نقش میانجی گری بهزیستی روانشناختی (مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 17-32]
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 45-60]
-
کیفیت زندگی
مدل یابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی و سبک های هویت با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 79-90]
گ
-
گذشت
مقایسه گذشت، پرخاشگری و بهزیستی اجتماعی در افراد سالم و مبتلایان به هراس اجتماعی و خودشیفتگی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 109-127]
-
گزارشگری مالی متقلبانه
عوامل مؤثر بر تمایل به گزارشگری مالی متقلبانه و نقش اخلاق پولی و تعهد اخلاقی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 61-78]
م
-
مادی گرایی
نقش عدم اطمینان، عزت نفس، حس قدرت شخصی و محرومیت نسبی شخصی در مادی گرایی دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 93-110]
-
مایرز-بریگز
پیش بینی مولفه های عشق ورزی بر اساس ویژگی های شخصیتی مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 99-108]
-
مجتمع مسکونی
مقایسه سرمایه روانشناختی و تعامل اجتماعی در ساکنین مجتمعهای مسکونی با و بدون ویژگی کالبدی1 [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 111-131]
-
محرومیت نسبی شخصی
نقش عدم اطمینان، عزت نفس، حس قدرت شخصی و محرومیت نسبی شخصی در مادی گرایی دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 93-110]
-
محیط فروشگاه اینترنتی
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 69-86]
-
مصرف رسانهای
مطالعه رفتارهای وندالیستی دانشجویان و برخی از عوامل مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان) [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 77-94]
-
معلمان
مدلی نوین درباره نقش سرمایهگذاری نرم اجتماعی بر عملکرد معلمان: مطالعه موردی رابطه سرمایه-گذاری جمعی اجتماعی با سرمایهگذاری جمعی عاطفی و عملکرد [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 95-116]
-
معنویت
نقش متمایز کننده معنویت و حمایت اجتماعی در سلامت روان و اضطراب مرگ سالمندان [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-22]
-
مهارت های اجتماعی
مدل یابی پیشرفت تحصیلی براساس ترتیب تولد با میانجی گری هوش معنوی، مهارت های اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-36]
ن
-
نظریهی چشمانداز
تاثیر همرنگیِاجتماعی بر تصمیمگیری در موقعیت ریسک و عدمقطعیت دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-16]
-
نگرش به رفتار
عوامل مؤثر بر تمایل به گزارشگری مالی متقلبانه و نقش اخلاق پولی و تعهد اخلاقی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 61-78]
-
نگرش سیاسی
رابطه صفات شخصیتی در مدل شش عاملی شخصیت (هگزاکو) با نگرش سیاسی شهروندان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 59-76]
-
نمونه دانشجویان ایرانی
بررسی مشخصههای روانسنجی مقیاس تجربه تعامل فرا اجتماعی در نمونه دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 17-44]
-
نوجوان
مقایسه میزان سرمایهی اجتماعی دانشآموزان نوجوان شهر تهران: نقش جنس [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 79-92]
-
نوجوانان
مقایسه اثربخشی برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری و برنامه آموزش ایمنسازی در مقابل استرس بر تکانشگری نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 1-18]
-
نوجوانان
تدوین برنامه علاقه اجتماعی درمانی و ارزیابی اثربخشی آن بر رفتارهای قلدری و قربانی نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 55-78]
-
نوجوانان طلاق
اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی بر پریشانی روانشناختی و سازگاری اجتماعی نوجوانان طلاق [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 103-117]
و
-
وبگردی
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 69-86]
-
ویژگی شخصیتی
پیشبینی گرایش به خیانت بر اساس ویژگیهای شخصیتی و سبک های دلبستگی در افراد متأهل [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 87-102]
ه
-
هراس اجتماعی
مقایسه گذشت، پرخاشگری و بهزیستی اجتماعی در افراد سالم و مبتلایان به هراس اجتماعی و خودشیفتگی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 109-127]
-
هگزاکو
رابطه صفات شخصیتی در مدل شش عاملی شخصیت (هگزاکو) با نگرش سیاسی شهروندان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 59-76]
-
همدلی
طراحی برنامه مهارت های همدلی مبتنی بر شناخت اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر رفتار جامعه پسند کارکنان خدمات فرودگاهی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 117-131]
-
همرنگی اجتماعی
تاثیر همرنگیِاجتماعی بر تصمیمگیری در موقعیت ریسک و عدمقطعیت دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-16]
-
هوش معنوی
مدل یابی پیشرفت تحصیلی براساس ترتیب تولد با میانجی گری هوش معنوی، مهارت های اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-36]